CARIDA ACADEMY

CARIDA ACADEMY

Star Wars Legion: E-Web Heavy Blaster Team Unit áttekintés

2019. február 17. - LtPetya

Akik kicsit is ismerősek a Star Wars világában, jobban mondva a SW játékvilágban, azok már előre dörzsölhették a tenyerüket, hogy milyen jó kis gyilkológéppel fog gazdagodni a birodalmi arzenál. Lássuk, hogy hogyan sikerült átültetni a Legion világába ezt az állványos nehézgépágyút.

swl15_box_left.png

E-Web Heavy Blaster Team

swl15_a1_cardfan.png

Support egységként érkezik a gépágyús osztag, méghozzá medium talpon. A szűk átjárókat és utcákat nem nagyon fogják szeretni, de mint látjuk, majd ez lesz a legkisebb problémánk.

Full Pivot: Ha pivot akciót hajtunk végre, akkor 360°-ban forgathatunk a 90° helyett. Fontos, hogy a pivot is akció, tehát triggerelni tudja pl. a Standby-t! Viszont nem mozgás akció!

Plodding: Aktivációnk során csak 1 db mozgás akciót hajthatunk végre. Nehéz ez a dög fegyver, nincs mit tenni.

Reposition: Mozgás akció előtt, vagy után végrehajthatunk egy ingyenes Pivot akciót. Vagy előtte, vagy utána. A kettő együtt nem!

Sentinel: Standby token birtokában range 2 helyett range 3 a reakciós távunk. Ez viszont fincsi. Perpill még nincs ilyen fejlesztés a játékban, ami ekkora távolságból aktiválná a Standby-t. Szerintem csak a Death Trooper kieghez jön.

4 HP, 2 Courage érték, nincs itt semmi extra. A mozgásunkat viszont csak az egyes sablonnal mérhetjük, ebből is látszik, hogy nem egy mozgékony egységgel van dolgunk. Viszont arra tökéletes lesz, hogy stratégiailag fontos pontokat tűz alatt tartsunk vele. Ebben segítségünkre lesz az offenzív Crit surge, a piros védőkockák (surge nélkül), illetve az 5 kockás elsődleges fegyver. Itt álljunk is meg egy pillanatra, mert van itt nekünk egy Cumbersome megkötésünk.

Cumbersome: Az aktivációnkon belül nem lőhetünk, ha már mozogtunk, illetve nem mozoghatunk, ha már lőttünk. A Stormtrooperek rakétása is így működik, úgyhogy ismerős lehet az alapdobozból. Itt jön a trükk, hogy a pivot nem mozgás akció, úgyhogy azt használhatjuk.

Ne feledjük, hogy ha az aktivációnk során lőttünk, akkor nem hajthatunk végre Standby akciót!

Ez azért fontos, mert az egész unit a Standby okos használatára épít.

Standby: Ha az aktivációnk során nem támadtunk, akkor végrehajthatunk egy Standby akciót, amivel az egységünk egy Standby tokennel lesz gazdagabb. Ezen token birtokában, ha egy ellenséges egység range 1-2-ben és látótávban végrehajt egy akciót, akkor a tokent beáldozva végrehajthatunk egy ingyenes támadás, vagy mozgás akciót. Tehát jön Vader, hogy feldaraboljon minket, vagy csak hozzánk vágja a kardját? No problem, a mozgás akciója után már aktiválódik is a Standby, ha úgy akarjuk. A linkelt akciók előtt, tehát Vader cseszheti a Relentless-t. Az el nem használt Standby token a kör végén lekerül az egységről.

Fontos megjegyezni, hogy pl. a Compulsory mozgás nem triggereli, ahogy az aknákat sem.

Továbbá, ha valamilyen úton-módon a Standby token tulajdonosa Suppression tokent kap, akkor a Standby token leesik!

Fejlesztések:

swl14_hq-uplink.png

A fejlesztés kimerítéséért cserébe az order kiosztásoknál megkínálhatjuk az egységünket is eggyel.

Aranyos kis fejlesztés, kritikus pillanatokban jól jöhet, akkor amikor fontos a mielőbbi aktiválás. Egy Recover akcióval újra aktív állapotba hozhatjuk.

swl14_barrage-generator.png

Ha keveselljük a meglévő tűzerőnket, akkor a fenti fejlesztés kimerítésével 2 fehér kockát adhatunk a támadásunkhoz, illetve fegyverünk megkapja a Suppressive jelzőt, amitől extra Suppression tokent oszt ki a szerencsétlen célpontnak. Fontos, hogy csak a fő fegyverre alkalmazhatjuk, a kézifegyverekre nem!

swl14_overcharged-generator.png

Ugyanolyan, mint fenti kollégája, csak itt 1 fekete kocka és egy Impact 1 lesz a jutalmunk. Mindkettőt újra aktiválhatjuk egy Recover akció után.

Konklúzió:

Kaptunk egy nem túl mozgékony bunkert, ami csak arra vár, hogy az óvatlan ellenség a fegyvercsöve elé sétáljon. Van tűzereje, igazából csak a sniperek jelentenek rá veszélyt, ugyanis ők már 1 hit esetén le tudják kapni az értékes Standby tokenünket. Okosan játszva remek támogató fegyver és pucéran csak 55 pont. Minden birodalmi játékosnak ajánlott a kipróbálása. Kicsit szokni kell a használatát, de az egyedi tulajdonságait kiismerve jó szolgálatot tehet a Lázadók eltaposásához.

A bejegyzés trackback címe:

https://carida.blog.hu/api/trackback/id/tr5214633150

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása